Härlige Hank!
25 april 2011, 15:19
Filed under: Okategoriserade

 

I min mage är det jubel och kalas. Det känns oerhört skönt att ha ettan klar. Superkul också givetvis! Men målet är så mycket högre än detta.Om det är nyfikna så blev poängen 174,5. Vi nollade apporteringen, my bad! Vi var det enda ekipaget i ettan med 1a pris och fick då stå överst på pallen. Där hänger vi gärna kvar 😉

Helhetsmässigt känns det kanon! Men för att Hank ska orka hålla huvudet på topp i högre klasser måste hans matte lära sig att förbereda honom bättre. Helhetsträningen är bristande, jag känner dock att jag är i guldläge med stundande talangläger och tävlingsträningskurs hos Anne i höst.

Jag har skrivit ner utvärdering från dagens tävling och jobbar på träningsupplägg för kommande träningsperiod, en i stort och även uppdelat i mindre bitar. Att skriva planering är svårt, jättesvårt. Ännu svårare är det att hålla sig till den. Men det är roligt, och sakta men säkert faller många bitar på plats. Men pusslet är oändligt! 🙂

 

Den finaste, gladaste lilla svartingen är min! Oerhört fantastiskt! 😀


5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Stort grattis Johanna!

Kommentar av Linda

GRATTIS igen! Så skönt att ha första klassen avklarad 🙂 Många tummar upp till ett fint ekipage 🙂

Kommentar av Jenny/Nike

GRATTIS GRATTIS 😀

Kommentar av Lillemor

Hej Johanna ville bara gratulera till det fina resultatet. Kram Siv.

Kommentar av Siv

G R A T T I S!!!

Kommentar av Hanna




Lämna en kommentar