Livet kommer tillbaka.
14 april 2011, 17:18
Filed under: Okategoriserade

Idag vid halv 6 kom Marie och lämnade av Sture som ska vara här till imorgon eftermiddag. Eftersom Marie skulle komma 5.30 så var vårtrötta jag tvungen att kliva upp 5. Tycker inte om att bli väckt och yrvaket öppna dörren och automatiskt säga – Jag sov inte..

Jag börjar 7, så naturligtvis åkte jag till gymmet. Därefter jobb, var väldigt trött efter halv 9 så jag åkte hem till Eva (chefen) för att hämta trasor och moppar, hon gav mig energi. Alla Evas känslor är smittsamma, (och oftast glada) idag hade jag tur att hon var på bra humör! 🙂 Åkte och hämtade upp jobbkompisen Maria ( hon på bilden i förra inlägget) vi jobbade på och hade trevligt fram till strax efter 14. Därefter körde jag solo tom 15.30. Hem och slängde in alla tre hundarna i bilen för att sen tillbringa eftermiddagen i soooolen! Jag älskar sol! Blekheten på min kropp svallrar nästan om ett klorinbad, men jag lovar..jag har inte badat i klorin. Hur skulle det lukta? Jag ska tacksamt ta emot alla nyanser av brunt.

Eftersom grabbarna i stort sett mobbar Edda, Hank vill tugga lite och Sture tror hon är ett får tog jag med mig pojkspolingarna bort till åkern. Satt mig ner på den torra åkern och njöt. våren är här! våren är här våren är häääär!!

Idag såg jag vitsippor! 😀

orkar inte avrunda snyggt så jag sätter punkt här och går ut o tränar rutan, för det är fortfarande ljust!



14 april 2011, 16:03
Filed under: Okategoriserade

Man måste drilla sina arbetskamrater.

20110414-131755.jpg