03 april 2011, 19:34
Filed under: Okategoriserade

En annars rätt seg och tråkig Måndag avslutades med att åka till gymmet med en viss vånda, skulle mina nya springskor stå kvar där jag glömt dom? .. jag kunde pusta ut, då dom stod kvar så fint och väntade på mig 🙂 förlåt förlåt, aldrig mer ska jag glömma er!

Imorgon hoppas jag det blir sol. Hank och jag får troligtvis åka till veterinären. Jag undviker gärna in i det sista att åka till veterinären. Vi har världens bästa Torkel men ändå, veterniärbesök är som sagt gärna nåt jag slipper.

Träningssuget gnager i mig och inte minst Hank, bli frisk nu min gullunge så vi kan busa ute på den kommande barmarken!

Jag har malt igenom avsnitt av vampire diaries idag, just nu inne på sista avsnittet så nu är jag snart ikapp och kan börja kolla på tvn igen!

Ny vecka snart, jag hoppas på en medvindspust kommande veckan, vore så skönt! 🙂

Igår gifte sig Felicia! Det var så himla fint! All lycka till den finaste paret! ♥ 



Vakum.
03 april 2011, 11:05
Filed under: Okategoriserade

Hank mår inte så bra. Vi stannar hemma och bara är.