20 mars 2010, 18:03
Filed under: Okategoriserade

Ledig helg denna vecka, inget statoil, eller något annat! Konstig känsla att sova till jag vaknar. Vaknade halv 7 först men tvingade mig själv att somna om o det funkade fint 😉

Gick ut med hundarna, gick till gymmet, åkte till Säter, tränade med Edda, ut o red, hängde där, åkte hem och nu har jag Edda, Arvid och Sture här hemma. Hilda och Nótt löper hemma hos mamma o pappa så jag befriar Arvid från eländet. Nótt är översexuell så hon jagar Slarv. Ja, han tyckte det var kul till en början men nu drar han sig undan haha. Svårflörtad är inget Nótt hört talas om. .

Träningspasset med Edda gick verkligen inte alls på förmiddagen. Helt ur kängorna så jag avbröt katastrofen. Svängde av till en plan när vi åkte hem från Säter och det passet gick bra. Kändes som två olika hundar.. Schitzo? 😉

Nu har vildingen (sture) race här.. Han tyckte Arvid var superläskig först, det övergick till nåt sorts dyrkande och nu far han omkring och Arvid orkar inte bry sig mer 😉 haha.

Har inget vettig att skriva känner jag så nu rundar jag av.

Maja o stallkatten

Yr fick en fin fläta av Emma 😉